11.9.2016

Materia oi materia

Mustaa, mustaa ja enemmän mustaa. Silmämunia, pääkalloja, reikiä, kulutettuja farkkuja, bändipaitoja. Mä oon miettinyt mun kestosuosikkeja tässä lähiaikoina kun koskaan ei ole rahaa mihinkään ylimääräiseen. 
Oon huomannut harmittelevani sitä miten oon joskus "tuhlannut" mun rahoja värikkäisiin vaatteisiin kun aina kuitenkin palaan niihin mustiin. Mulla voi olla väri kausia, mutta nyt parin vuoden aikana oon vaan "taantunut" takasin enemmän ja enemmän mustaan. Mun lemppari vaatteet on aina mustavalkoisia. Ne ei koskaan häiritse mua millään tavalla. T-paidat joissa on joku värikäs printti on tietty asia erikseen jos paita itse on musta. Käytän ja omistan muutenkin eniten t-paitoja. Lähinnä miesten. Multa puuttuu aina mustia ja tummanharmaita housuja. En ymmärrä miksi oon ostanut esim vihreitä ja oransseja pari vuotta sitten :D Tykkään mä kyllä siis edelleen väreistä, mutta käytän tälläsiä vaatteita kuitenkin eniten. Esim värikkäät huivit ja hatut ja muut asusteet on ihan best. Sitten myös kismittää kun ei ole tarpeeksi niitä perus tummia pitkähihasia mitä vois yhdistellä erilaisiin vaatekokonaisuuksiin. Kyllä te ämmät tiiätte mitä meinaan. Mä haluun vaan mustia ja tummanharmaita reikäsiä/kulutettuja vaatteita.

Huomasin tuossa myös, että kun oon kuitenkin aina ihan rahaton niin mun ei enää vaan ikinä kannata tilata mitään mistään muualta kuin ebaysta tai henkkamaukalta. Mä tuntuisin kuitenkin löytävän sieltä kaikkea mitä haluun ja tarviin. Mun suosikki (ehkä ainut sellainen) vaatemerkki on Killstar. Kyseiset vaatteet kuitenkin maksaa aina niin pirusti ja kokoja on vaikea saada oikeenlaisina. Niillä ei ole myöskään ilmaista palautusta. Oon siis oikeastaan vaihtanut nyt sitten mun nettishoppailun tuonne H&M Divided mallistoon. Varsinkin sinne miesten puoleen. Siellä on nykyään saman tyylisiä vaatteita aina välillä ja kaikki on tummaa. Miksi siis tuhlaisin rahaani enää muuhun, vaikka kismittäähän mua välillä. Tästä siis lähinnä pälisin kun noissa kuvissa on niitä Killstarin ja Dividedin vaatteita suurinosa.

Miks kukaan ees harrastaa näitä kollaaseja kun näistä tulee vaan paha mieli wäääh. Tätä kirjottaessa vitutuskäyrä vaan kasvaa :D Noh mulla on kuitenkin synttärit marraskuussa ja mä toivon saavani edes kaksi asiaa näistä kaikista. Ajattelin ehkä myös, että kun pistän nämä tänne talteen niin muistan sitten tulevaisuudessa etsiä jotain vastaavaa. Kaikki nämä tuotteet voi olla jo menny tietty sit monen viikon kuluttua... sigh. Universumi anna mulle vittu lisää rahaa! :D


Mä en yleensä tee tälläsiä kollaasi juttuja asioista mitä haluun, tai mitkä mua inspiroi myöskään siksi, että ihmiset käyttää näihin aina muiden tuottamia lähdemateriaaleja kysymättä lupia, tai ajattelematta sen enempää. Musta tuntus tosi pahalle jos joku käyttäs mitään mun kuvia johonkin ihme omaan moodcharttiinsa, tai aesthetics kokoelmaan jne. Käytin näihin vain ja ainoastaan tuotekuvia joissa ei ole malleja ja joilla yritykset itse mainostaa julkisesti netissä. Pari kuvaa on Etsystä ja ebaysta mitkä voi ehkä olla jopa jonkun yksityisen henkilön. Pyydän anteeksi jos näin on ja tarpeentullen poistan.

2 kommenttia:

  1. Mullekki kelpais tosta kollaasista valehtelematta ihan kaikki jutut :'D Ja ahhhh mishka... miksi olet niin vaikeasti Suomeen saatavissa ja KALLIS?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No aivan varmasti kelpais :D Vittu noi mishkan jutut ähhhnn en tajuuuuu. Luulis että niillekkin ois hyvä jos ois parempaa myyntiä ulkomailla!? Meh.

      Poista

Kaikki blogista löytyvä materiaali (ellei erikseen mainita) on Saara Roineen tuottamaa ja copyright-lain suojaamaa. Älä käytä, kopio, poista vesileimaa, tai levitä ilman omistajan allekirjoittamaa suostumusta. Kaikki oikeudet pidätetään: Saara Roine ©

All materials found in this blog (if not mentioned separately) are produced by Saara Roine and they are protected by copyright laws. Do not use, copy, remove the watermark/signature or distribute without written consent of the owner. All rights reserved: Saara Roine ©