22.8.2017

a e s t h e t i c s ja vanhat pelit

Mä tarviin nyt jotain missä on TOSI matala postaus kynnys. Jotain mikä ilahduttaa mun silmää ja on stressitöntä. Eli tässä on nyt semmonen kuvapainotteinen vaporwave-ripulimerkintä vanhoista peleistä. Mä nään usein Tumblerissa ja ties missä Pinterestissä niitä pikselitaide vaporwave kuvia ja mietin et onko ne semmosta originaali pikselitaidetta vai kuvia jostain peleistä? Taitaa olla vähän molempia. Mulla itselläni ei ole tarpeeksi taitoa tai ohjelmia millä tehdä semmosta taidetta, vaikka oon siitä aina ollut kiinnostunut. Sen sijaan mä ole tallennellut mun koneelle ajansaatossa kuvia eri peleistä missä on mun mielestä sellaista hyvää a e s t h e t i c s fiilistä ja mä nyt vaan oksennan ne tähän :D Olkaa hyvä, ei kestä.


Can't spell a e s t h e t i c s without them anime gurls? Eli muutama kuva sellaisesta hentai deittisimulaatiopelistä kuin True Love 95. Alotan heti suoraan kovilla panoksilla tämän haha. Oon joskus jopa pelannut mokomaa monta vuotta sitten. Ei jäänyt mieleen mitenkään erikoisena, mutta vanha anime fiilis välittyi vahvasti ja siitä multa iso plussa. Deittipelit ja muut vastaavat pervoilupelit ei oo ollu mulle koskaan mikään juttu, mutta kaikkiruokaisena ja vanhoista peleistä kiinnostuneena on pelannut muutamaa. Öh oliko joku semmonen kuin Three Sisters joka on kans vanhempi tämmönen mitä joskus kokeilin myös?


Sitten pari lähinnä avaruusaiheista random peliä kasarilta CGA-väreillä. Se vaan on mulle itselleni semmonen vaporwave väriyhdistelmä. Näistä oon tainnut pelata vaan tota Arkanoidia? En voi muistaa kun on niin useita sellasia pelejä joita on lapsena pelannut alle 10min ja sit ei enää ikinä lol.

 SKI OR DIE MOTHERFUCHER!

Paras nostalgisin peli ja parhaat väriyhdistelmät noissa valikoissa ikinä. Tässä pelissä on paras tunnaribiisi myös ikinä: https://www.youtube.com/watch?v=JzfDOD4q0Kk Hivelee ihan mun korvia *verta valuu korvista* Nää kuvat taitaa olla nimenomaan NES-versiosta. Itse pelasin tätä aikoinaan Commodore 64:lla eli siinä oli hiukka köyhemmät värit, mutta tunnelma välittyi siitä huolimatta.

Hi to: all who read it

Loppuun vielä tämä mysteerinen ilmeisesti pelkästään Miami Vicen tunnarille tehty pieni "peli/demo" joka sisältää vain itse tunnarin eikä siinä voi edes tehdä mitään, eikä mitkään osat liiku?? :D Mä oon myös jostain selittämättömästä syystä ylpeä, että tää on tehty mun syntymävuotena hahah... Mikä ihmeen Michael Jackson Software muutenkin? Kiitos taas sille ihmiselle joka laittoi tämänkin Youtubeen: https://www.youtube.com/watch?v=dii5USEwKIk

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki blogista löytyvä materiaali (ellei erikseen mainita) on Saara Roineen tuottamaa ja copyright-lain suojaamaa. Älä käytä, kopio, poista vesileimaa, tai levitä ilman omistajan allekirjoittamaa suostumusta. Kaikki oikeudet pidätetään: Saara Roine ©

All materials found in this blog (if not mentioned separately) are produced by Saara Roine and they are protected by copyright laws. Do not use, copy, remove the watermark/signature or distribute without written consent of the owner. All rights reserved: Saara Roine ©